11.10.09

Illustrative... NOT!


À la fin septembre, j'ai tenté le concours international d'illustration 'Illustrative'. Je n'ai pas été selectionnée. Je savais que le jury choisirait aoutour de sept illustrateurs... internationalement. Alors je ne pensais pas vraiment être prise, mais j'espérais. Enfin, je suis contente parce que ça m'a quand-meme permis de faire une petite série de dessins en quelques petits jours. Mais maintenant que tout est fini, je peux les poster ici, pour que tout le monde puisse voir... mais ho! Pas toutes en même temps... la première aujourd'hui... et les deux autres... un autre jour, juste pour faire durer le plaisir, krkr.

In the end of september I have been entering the 'Illustrative' international contest. I didn't make it to the nomiations. I knew the jury would choose around 7 illustrators... worldwide so I didn't really expect to be in the nominees, but I still hoped. Anyways, I'm happy because I managed to make three new illustrations in a few little days. But now that it's over, I can post them here, on my blog, for eveyone to see.... but ho! The first one today... and the 2 other ones... an other time... For the sake of it, krkr.

10 comments:

SHOo said...

pity you didn't get in, it's a wonderful illie nonetheless! And I can't wait to see the other ones!

Antonin said...

trop chouette ! depeche toi de poster les autres !

Emmanuelle.Walker said...

SHOo . Aw, it's alright, next year maybe... :)

Antonin . Merchi! Pour les autres bientot bientot!!

Desiree Cassidy said...

I think its fabulous, glad we get to see it :)
Cant wait to see the next two!!!

Ely'sa Castro said...

Beatiful..

Pat Desilets said...

Vraiment genial ca.

Aaah belles plumes, grande gueule.

Bien hate de voir les autres!

Emmanuelle.Walker said...

Pat . Merci! Bientot les autres!! PAtiennnnnce, krkr.

paule said...

J'ADORE CE CONCEPT.

<3

ADORE.

LêA said...

hermoso.

Anonymous said...

酒店
酒店經紀 酒店上班 酒店兼差 台北酒店 酒店打工 酒店工作 禮服酒店
酒店兼職 酒店PT 打工兼差
酒店喝酒 酒店消費 喝花酒 粉味