8.2.10

Sexy 2010


Enfin, le calendrier 2010 de Chez Eddy!

Finally Chez Eddy's 2010 calendar!

20 comments:

Paule T.B. said...

ooh la la looks good!...

Steffi said...

Sexy indeed!❤

messytimbo said...

naughty naughty... me likes hahaha

where can i get one of these calendars from?

andoru said...

C'est Magnifique! The sexiest ladies of all.

Mathieu Beaulieu said...

Mes-en que cé sexy.
Surtout celle qui nous montre son minou :)

Lee said...

Wow, looks incredible

Maïlys said...

coquine :)

Katie said...

This blog is blowing my mind!! Your drawings are so gorgeous...I put a link to you on my blog, I hope that's ok!

Antonin said...

Great mate !
j'en veux un !

rose-a-petits-pois said...

Oh les coquines !
Super joli et sexy... Ooh lala :-)

Chiara Grasso said...

..i love do illustrations.

Pat Desilets said...

NIIIIce

benj said...

C'est pas mal beau tout ça.

Emmanuelle.Walker said...

Thanks everyone! I'm glad you like it!

Messy Timbo . Well for the moment there were only 200 prints, but Chez Eddy plans on printing more... I will ask them if you can order one maybe..?!

Mathieu . Cochon

Katie . Thanks a lot! I'm really flattered, especially coming from you. Of course you can put a link on your blog, it's a pleasure :)

Antonin . Je vais voir avec eux pour voir si y'aurait moyen, mais comme je dia splus haut il n'y a eu que 200 print, mais ils pensent en faire plus... je te redis.

MAUMONT said...

Elles sont craquantes ces demoiselles!

miam!

Miss Carole said...

Excellent :)

Hence72 said...

love these

Anonymous said...

酒店打工 酒店兼職
台北酒店 打工兼職 酒店
酒店經紀 禮服酒店
酒店兼差 酒店上班 酒店PT 酒店應徵

Jeanch said...

J'ai pas eu l'occasion de te le dire, mais moi aussi j'aime beaucoup ce que tu as fait.
C'était risqué pour un calendrier de boite, mais c'est fait avec goût et classe.
Les couleurs sont super.
C'est marrant mon mois préféré c'est celui de ma naissance.

Lucas Ferreyra said...

Beautiful work!